با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل در دو ماهه اول سال جاری یک دستگاه تراکتور و دو دستگاه بیل مکانیکی بدلیل تخریب محیط زیست و برداشت غیر مجاز شن و ماسه توفیف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند . به گزارش مهر گیلان ،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با […]

با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل در دو ماهه اول سال جاری یک دستگاه تراکتور و دو دستگاه بیل مکانیکی بدلیل تخریب محیط زیست و برداشت غیر مجاز شن و ماسه توفیف و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند .

به گزارش مهر گیلان ،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی دو ماه اخیر موفق شدند تا از ادامه فعالیت تخریبی چند نفر سودجو جلوگیری کرده و ضمن توقیف ماشین آلات و ادوات تخریب، متخلفین را به مرجع قضایی معرفی کنند. 
لطیف جواهر دشتی گفت ماموران یگان حفاظت این اداره علیرغم کمبود نیرو بطور مداوم مشغول کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت شهرستان هستند و این تلاش شبانه روزی سبب می شود تا سودجویان فرصت تخریب محیط زیست را پیدا نکنند.
جواهر دشتی افزود بنا به تاکیدات مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، همه متخلفین در هر سطح از تخلف به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.