به گزارش مهر گیلان به مناسبت هفته محیط زیست، سرهنگ پاسدار عباس حسینی رییس سازمان بسیج ادارات استان گیلان ضمن حضور در اداره کل با مدیر کل دیدار و از زحمات محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست گیلان قدردانی کرد. در این جلسه که فرمانده پایگاه بسیج امیر المومنین(ع) حفاظت محیط زیست گیلان نیز […]

به گزارش مهر گیلان به مناسبت هفته محیط زیست، سرهنگ پاسدار عباس حسینی رییس سازمان بسیج ادارات استان گیلان ضمن حضور در اداره کل با مدیر کل دیدار و از زحمات محیط بانان و کارشناسان حفاظت محیط زیست گیلان قدردانی کرد.
در این جلسه که فرمانده پایگاه بسیج امیر المومنین(ع) حفاظت محیط زیست گیلان نیز حضور داشت، سرهنگ حسینی رییس سازمان بسیج ادارات استان گیلان ضمن تبریک هفته محیط زیست بر علاقمندی این سازمان به موضوع محیط زیست و حفاظت از آن تاکید کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان نیز ضمن خوشامد گویی ، فعالیت پایگاههای بسیج را در پیشبرد اهداف نظام بر اساس همگرایی و مشارکت همه جانبه، بسیارموثر توصیف کرد.
ساسان کفایی فعالیت بسیج را الهام بخش خواند و گفت بسیج همواره در خدمت مردم و پیشرفت کشور بوده و روحیه اتحاد و همدلی بر پایه ارزشهای انقلاب از شاخصه های مهم بسیج و بسیجیان است.