به گزارش مهر گیلان، علیزاده، سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به بروز بسیاری از آتش سوزی ها به دلیل وجود اشکالات موجود در سامانه و سیستم سیم کشی منازل، از شهروندان خواست تا نسبت به بررسی و رفع مشکلات برای جلوگیری از بروز حوادث اقدام کنند. علیزاده […]

به گزارش مهر گیلان، علیزاده، سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به بروز بسیاری از آتش سوزی ها به دلیل وجود اشکالات موجود در سامانه و سیستم سیم کشی منازل، از شهروندان خواست تا نسبت به بررسی و رفع مشکلات برای جلوگیری از بروز حوادث اقدام کنند.

علیزاده همچنین از بروز یک حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۹ و اعزام سریع ۲۶ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۹ دستگاه خودروی اتش نشانی به محل حادثه واقع در محله دانشسرای رشت خبر داد.

علیزاده سرپرست معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش در پشت بام خانه با شیروانی چوبی در حال گسترش به ساختمان و پشت بام خانه همجوار بود، افزود: سریعاً سه تیم اطفایی از داخل و اطراف منزل نسبت به مهار و اطفای کامل آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق بوده، افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان هم پس از ایمن سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

سرپرست معاون عملیات این سازمان در پایان با اشاره به گرم تر شدن هوا و استفاده از وسایل سرمایشی به شهروندان گفت: شهروندان هوشیار باشند و حتما از ایمن بودن سیستم های سیم کشی برق همچنین بازدید دوره ای جهت پیشگیری ازحوادث اینچنینی اقدام‌کنند