در راستای حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، شرکت گاز استان گیلان در بهار سال جاری بالغ بر ۴۰ درصد از خطوط و تاسیسات گاز در استان را نشت یابی نموده است. به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر نشت یابی بیش از ۱۰ هزار […]

در راستای حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، شرکت گاز استان گیلان در بهار سال جاری بالغ بر ۴۰ درصد از خطوط و تاسیسات گاز در استان را نشت یابی نموده است.

به گزارش مهر گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر نشت یابی بیش از ۱۰ هزار و سیصد کیلومتر از خطوط گاز در استان اظهار داشت: این شرکت با هدف حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین، در بهار امسال بالغ بر ۴۰ درصد از خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۸ درصد افزایش داشته و بهترین آمار ثبت شده در فصل بهار محسوب می شود.

مهندس اکبر بیان نمود: این شرکت هم راستا با توسعه گازرسانی در استان، برنامه ریزی جامعی را درجهت حفظ امنیت خطوط و تاسیسات گاز به انجام رسانده و در همین زمینه بالغ بر ۲۴۰ هزار انشعاب و ۱۲۶ ایستگاه گاز را مورد بازرسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه عملیات نشت یابی در بهار امسال در ۲۲ شهر استان انجام شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در حال اجرای عملیات نشت یابی با استفاده از روشهای نوین در قالب نشت یابی آنلاین و براساس برنامه تعیین شده می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان بر ضرورت کنترل و بازرسی مستمر و دقیق تر تاسیسات گاز با هدف اجتناب از وقوع حوادث ناگوار تاکید کرد.