دنیامالی بر تحمیل غیرکارشناسانه افزایش حریم تالاب و ضرورت بازنگری به آن اشاره کرد وگفت: ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی انزلی در این افزایش حریم قرار دارد. به گزارش به مهر گیلان -«احمد دنیامالی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در مراسم معارفه فرمانداز شهرستان بندرانزلی با تشکر از تلاش‌های شورای تامین انزلی در ایجاد آرامش در […]

دنیامالی بر تحمیل غیرکارشناسانه افزایش حریم تالاب و ضرورت بازنگری به آن اشاره کرد وگفت: ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی انزلی در این افزایش حریم قرار دارد.

به گزارش به مهر گیلان -«احمد دنیامالی» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در مراسم معارفه فرمانداز شهرستان بندرانزلی با تشکر از تلاش‌های شورای تامین انزلی در ایجاد آرامش در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در بحران کرونا گفت: انزلی از معدود شهرهایی است که دارای نسبت جمعیت روستایی بیشتری به شهر بوده و با کمبود اراضی و محدودیت شهرسازی مواجه است.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه انزلی شهری خطی بوده و فعالیت‌های شهرسازی و عمرانی در این‌گونه شهرها دشوار است به مشکلات روستاهای انزلی پرداخت وافزود: با وجود بیش از هفت هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل شالیزار و باغ، به جهت اینکه در پایین دست قرار داشته و باید هنگام نشا اراضی را از آب خالی کنیم، در این زمان به کم‌آبی برخورد می‌کنیم و هرساله در این خصوص دچار بحران می شویم.

وی بر تحمیل غیرکارشناسانه افزایش حریم تالاب و ضرورت بازنگری به آن اشاره کرد و بیان داشت: ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی انزلی در این افزایش حریم قرار دارد و با وجود همه فشارهایی که بر مردم هست اما صبور و همراه هستند.

دنیامالی با انتقاد از اینکه نباید انزلی بدترین شرایط مالی واعتباری را در استان گیلان دارا باشد اعلام کرد: انتطار دارم روسای ادارات رضایتمندی مردم را اولویت قرار دهند و از مسئولی که مورد رضایت مردم باشد حمایت می‌کنم و هرکس که نتوانست رضایت مردم را داشته باشد نباید انتظار حمایت داشته باشد.

وی با اشاره به افزایش بیماران کرونای طی چند روز اخیر تصریح کرد: کنترل ویروس کرونا در اختیار مردم است و از همگان خواهش می‌کنم دست به دست هم داده تا بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر تلاش جهت فعال‌سازی حوزه اوراسیا گفت: باید با راه اندازی و تکمیل حمل و نقل ترکیبی و خط آهن محور رشت به انزلی و آستارا بتوانیم ظرفیت درآمدی موجود را به چند برابر افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ۱۴ میلیون تنی صادرات به کشورهای حاشیه خزر و اوراسیا، شایسته نیست که صادرات ما یک میلیون تن باشد./ انتهای پیام / شبستان