سالاری از افزایش روزانه ۵۰ تن از گیلانیان به بیماری کرونا خبرداد و گفت: در حال حاضر ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. به گزارش مهر گیلان – «ارسلان سالاری» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در گیلان پرداخت و گفت: متأسفانه طی […]

سالاری از افزایش روزانه ۵۰ تن از گیلانیان به بیماری کرونا خبرداد و گفت: در حال حاضر ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش مهر گیلان – «ارسلان سالاری» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در گیلان پرداخت و گفت: متأسفانه طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه گیلان از نخستین استان‌های درگیر کووید ۱۹ از ابتدای اسفند بود و هنوز این بیماری در استان ادامه دارد افزود: هم اکنون حدود ۲۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های سراسر استان بستری هسنتند.

وی از افزایش روزانه ۵۰ بیمار به شمار مبتلایان کرونایی خبرداد و اظهارداشت: حضور مسافران، براشتن محدودیت‌ها و عادی شدن شرایط تردد و سهل‌انگاری‌های موجود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دلایل افزایش این بیماری است.

سالاری با تاکید بر استفاده از دستکش و ماسک در کنار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از برگزاری مراسم‌های جمعی چون جشن‌های عروسی و برپایی اردوها ابراز نگرانی کرد.

وی خواستار رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم شد و بیان کرد: با این شرایط احتمال زیاد شدن تعداد مبتلایان به کرونا در استان وجود دارد.