رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، بهورزان را بازوی پرتوان عرصه بهداشت کشور خواند و این روز را به این قشر پرتلاش، تبریک گفت. به گزارش مهر گیلان؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛ نقش‌ بهورزان‌ در سلامت ‌جامعه‌ غیرقابل انکار است و تلاش‌ بهورزان‌ در […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، بهورزان را بازوی پرتوان عرصه بهداشت کشور خواند و این روز را به این قشر پرتلاش، تبریک گفت.

به گزارش مهر گیلان؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛
نقش‌ بهورزان‌ در سلامت ‌جامعه‌ غیرقابل انکار است و تلاش‌ بهورزان‌ در دور افتاده‌ترین ‌روستاهای‌ کشور موجب‌ می‌شود خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان ‌ارایه‌ شود و از این رو کاهش مرگ‌ و میر مادران‌ وکودکان‌ در مناطق دور افتاده و صعب العبور کشور را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش‌ بهورزان‌ هستیم‌. زحمات بی وقفه بهورزان نه تنها نقش بسزایی در تامین سلامت روستاییان دارد بلکه به ارتقای شاخص های سلامت نیز منجر می شود.
دوازدهم شهریور، سالروز قدردانی از بهورزان و پیشگامان عرصه بهداشت کشور است، قشر پر تلاشی که بی وقفه و بی ادعا قدم در راه پرفراز و نشیب خدمت رسانی گذاشته اند و در این مسیر، موهبت سلامت را به قشرهای کمتر برخوردار کشور، هدیه دادند.

بدین وسیله ضمن پاسداشت ‌زحمات همکاران عزیز بهورزم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در دوران شیوع کرونا، با همه دشواری ها، دست از خدمت رسانی به مردم برنداشتند، این روز را به همه بهورزان کشور، این پیشگامان نظام سلامت نیز تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان