در هفته جاری، جلسه کمیته پایش دمای ادارات با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته پایش دمای شرکت گاز استان گیلان در دفتر معاونت بهره برداری شرکت برگزار شد. به گزارش مهر گیلان- حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته پایش دمای ادارات با اشاره به اهمیت پایش و کنترل دمای ادارات درجهت […]

در هفته جاری، جلسه کمیته پایش دمای ادارات با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته پایش دمای شرکت گاز استان گیلان در دفتر معاونت بهره برداری شرکت برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان- حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته پایش دمای ادارات با اشاره به اهمیت پایش و کنترل دمای ادارات درجهت کاهش مصرف و افزایش پایداری جریان گاز در سطح استان، گفت: هدف از اجرای این طرح نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح ادارات است.

وی نقش ائمه جماعت ادارات برای تحقق این پروژه را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت روحانیون معزز در زمینه آموزش و فرهنگ سازی می توان گام های موثری برداشت.

حسین اکبر با اشاره ثبت آمارهای واصله در سامانه پایش دمای بسیج شرکت ملی گاز و به بررسی سیستمی آن تاکید کرد: انتخاب کارشناسان مجرب و تغذیه صحیح و به موقع اطلاعات و آمار ادارات امری الزامی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان نقش بسیجیان را در اجرای شایسته این طرح بسیار مهم برشمرد و عنوان نمود: می توان با هماهنگی سازمان بسیج کارمندان استان و استفاده از بسیجیان هر اداره، این طرح را به بهترین نحو ممکن به اجرا در آورد.

همچنین در این جلسه، اعضاى کمیته درخصوص انتخاب کارشناسان مناسب از بخش های مختلف شرکت، انجام هماهنگی با ادارات و تهیه معرفی نامه برای کارشناسان، تهیه بروشورهای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای کارشناسان و نحوه انجام بازرسی ها بحث و تبادل نظر بعمل آوردند.