معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در سامانه ۱۲۲ پاسخگوی مشکلات مردم شد. به گزارش مهر گیلان؛ رضا سبحانی امروز در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه ۱۲۲ به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ […]
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در سامانه ۱۲۲ پاسخگوی مشکلات مردم شد.
به گزارش مهر گیلان؛ رضا سبحانی امروز در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه ۱۲۲ به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ داد.
بیشترین تماس های امروز در خصوص قبوض آب بهاء ، قرائت کنتور، فروش انشعاب، شکستگی و ترمیم خطوط بود.
بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ