شهردار رشت اجرای ۵ پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در رشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: از کوچک‌ترین فرصت‌ برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها استفاده می‌کنیم. به گزارش مهر گیلان- سید محمد احمدی شهردار رشت شامگاه (چهارشنبه ۳ دی) در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه لوجنک شبکه باران اظهار داشت: تمام سعی ما […]

شهردار رشت اجرای ۵ پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در رشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: از کوچک‌ترین فرصت‌ برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.

به گزارش مهر گیلان- سید محمد احمدی شهردار رشت شامگاه (چهارشنبه ۳ دی) در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه لوجنک شبکه باران اظهار داشت: تمام سعی ما در مجموعه شهرداری این است که از کوچک‌ترین فرصت‌‌ برای اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت استفاده کنیم.

شهردار رشت عنوان کرد: در حال حاضر ۵ پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۹۰ درصد در سطح شهر رشت در دست انجام است.

احمدی تصریح کرد: دغدغه شهروندان و مشکلاتی که از بابت اجرای پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در ترددها ایجاد می‌شود برای ما قابل احترام است اما مواردی هم بوده که عمدتا سرعت انجام این پروژه‌ها را به تأخیر می‌انداخت.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری رشت در راستای تسریع در انجام پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سحطی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد ابراز داشت: در حال حاضر ۹۰ درصد از پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در محله رودبارتان رشت به اتمام رسیده و پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در استادسرا هم حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: در نظر داریم سال آینده در فصول گرم سال باتوجه به شرایط مساعد تر جوی پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی را به اتمام برسانیم و به این ترتیب شهروندان کمترین دغدغه را در این خصوص داشته باشند.

شهردار رشت در مورد اجرای پروژه خیابان هشت دی هم مطالبی بیان داشت و افزود: این پروژه در حال انجام عملیات عمرانی است و امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه در دهه مبارک فجر امسال به پایان برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری رشت هماهنگی‌هایی را انجام داده تا از طریق رایزنی و مذاکره با وزارت راه و معاونت بازآفرینی آن، سهمیه قیر رایگان را دریافت کنیم تا نسبت به روکش و لکه گیری آسفالت معابر با شتاب بیشتری اقدام کنیم.

شهردار رشت افزود: به دلیل کمبود اعتبارات و جذب درآمد در شهرداری‌ها قصد داریم پروژه‌‌های احداث خیابانهای جدید را با استفاده از توان سرمایه‌گذار اجرایی کنیم و به این منظور فراخوان احداث خیابان جدید واقع در میدان فرزانه به سمت خیابان امام علی(ع) صادر و سرمایه‌گذار آن نیز انتخاب شده است.

وی تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر سایت سراوان را از جمله دغدغه‌های شهرداری خواند و یادآور شد: مذاکرات خوبی در تهران در این زمینه انجام دادیم و قطعا این پروژه با شتاب بیشتری پیگیری می شود.