در راستای انعقاد تفاهم نامه ساخت بیست هزار واحد مسکونی  فی مابین کمیته امداد و سپاه پاسداران کشور،  طی جلسه ای  که با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین کمیته امداد گیلان و فرماندهان نواحی سپاه قدس استان  برگزار شد، فرایند ساخت و تحویل  هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد تا پایان سال […]

در راستای انعقاد تفاهم نامه ساخت بیست هزار واحد مسکونی  فی مابین کمیته امداد و سپاه پاسداران کشور،  طی جلسه ای  که با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین کمیته امداد گیلان و فرماندهان نواحی سپاه قدس استان  برگزار شد، فرایند ساخت و تحویل  هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد تا پایان سال جاری از نزدیک مورد تحلیل و بررسی قرارگرفت .

????????????????????????????????????

به گزارش مهرگیلان ، در این نشست مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت : یکی از دغدغه های اساسی این نهاد خانه دار کردن مددجویان و نیازمندانی است که فاقد مسکن هستند و یا از مسکن مناسبی برخوردار نیستند که امیدواریم با همکاری بیش از پیش دستگاههای مربوطه و تخصیص اعتبارات بیشتر برای این امر شاهد کاهش خانواده های فاقد مسکن در استان باشیم.

علیرضا محمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۵۰۰خانوار  از مددجویان گیلانی فاقد مسکن هستند افزود : طی سال ۹۳ و ۹۴ قریب به ۶۶۰ میلیارد ریال از منابع بانکی و کمیته امداد برای مسکن خانوارهای استان تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر رعایت مسائل فنی در ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تصریح کرد : سال گذشته ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت اجاره مسکن ۳ هزار و ۲۱۱ خانوار از مددجویان استان پرداخت شده است.

در ادامه ، سردار کاظمی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با قدردانی از تلاش های کمیته امداد به جهت ساخت مسکن برای نیازمندان گفت : خوشبختانه کمیته امداد در این بخش کارنامه خوبی دارد و توانسته بسیاری از نیازمندان را صاحب خانه کند.

وی با بیان گزارشی از روند ساخت هزار واحد مسکونی مددجویان افزود : ۴۸۴ پروانه ساختمانی برای این واحدها صادر و ساخت ۳۴۲ واحد نیز آغاز شده است که امیدواریم با تلاش مضاعف و هماهنگی های لازم ساخت این واحدهای مسکونی تا پایان سال به اتمام برسد و به مددجویان واگذار شود.

ایشان درادامه  با توجه به جمعیت قریب ۱۰هزار نفری داشن آموزان تحت حمایت امداد از اعلام  همکاری مشترک   سپاه پاسداران در بخش فرهنگی و حمایت از ایتام این نهاد در آینده نزدیک خبرداد

لازم به ذکر است در این نشست هریک از مدیران و معاونین دو نهاد اجرایی  به بیان نقطه نظرات خود در خصوص تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی و چگونگی افزایش تعاملات پرداختند ./انتهای پیام