فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان با حضور در بخشداری های مرکزی، سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار و لشت نشاء از روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای روستاها بازدید میدانی کرد.

به گزارش مهر گیلان؛ مهندس علی فتح اللهی ضمن بازدید از محل های ثبت نام داوطلبان در بخشداری های تابعه، با توجه به شیوع موج چهارم کرونا بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، دقت در بارگذاری مدارک و مستندات تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اقدامات فرمانداری رشت برای ثبت نام از داوطلبان، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی با حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، وظیفه ای همگانی است که مجریان و ناظران انتخابات برای تحقق آن باید بیش از پیش احساس مسئولیت داشته باشند.

فرماندار رشت در ادامه اظهار کرد: ضرورت دارد بر اساس برنامه‌ریزی وزارت کشور و دستورالعمل‌های استانداری گیلان، امور محوله مطابق زمان‌بندی انجام و تعامل لازم بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار باشد.

در ادامه مهندس فتح اللهی رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت، از نحوه ی ثبت نام و  بررسی صلاحیت داوطلبین بازدید و از تلاش های صورت گرفته در بخشداری ها تشکر و قدردانی کرد.