طیبه بینا مدیر منطقه سه شهرداری رشت گفت: با صدور ۲۸۸ پروانه ساختمانی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، شاهد رشد ۷۲ درصدی در این بخش بودیم.


به گزارش مهر گیلان، طیبه بینا مدیر منطقه سه شهرداری رشت، با بیان اینکه این منطقه به عنوان منطقه ای استراتژیک برای سرمایه گذاری و ساخت و ساز برای فعالان عرصه ساختمان می باشد، اظهار داشت: در سال ۹۹ بیش از ۲۸۸ پروانه ساختمانی صادر گردید در حالی که آمار صدور پروانه ساختمانی در سال ۹۸ حدود ۱۶۷ مورد بود که نشان دهنده رشد ۷۲ درصدی در این حوزه است.

وی همچنین رشد ۱۲۴ درصدی وصولی شهرداری منطقه سه در سال ۹۹ را مورد اشاره قرار داد و گفت: وصولی شهرداری منطقه سه در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ بیش از ۱۲۴ درصد رشد داشته است و این امر مرهون تلاش های بی وقفه حوزه های مالی و درآمد منطقه سه است.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم و تناژ آسفالت اجرا شده در مقایسه با سال ۹۸، تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان بیش از ۶۳ هزار متر مربع از معابر محدوده منطقه سه به حجم تقریبی۱۵۱ هزار تن در سال ۹۹ آسفالت گردید.

وی انعقاد۳۰ قرارداد پروژه های عمرانی و ترافیکی در سال ۹۹ را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه ها شامل لکه گیری، روکش و زیرسازی ترمیم نوار حفاری، ترمیم جداول و کفپوش، ساخت و نصب و هم سطح سازی منهول ها، نرده گذاری و فنس کشی، لوله گذاری و هدایت آب های سطحی و … بوده است.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت در پایان پروژه های عمرانی شاخص این منطقه را برشمرد و افزود: پروژه احداث لاین کندروی کمربندی خرمشهر و پروژه لوله گذاری و هدایت آب های سطحی کمربندی خرمشهر از جمله پروژه های اجرا شده در سال ۹۹ در محدوده این منطقه بوده است