جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز روز سه شنبه  ۲۲ تیرماه به ریاست مدیریت محترم عامل برگزار شد. به گزارش مهرگیلان ، در این جلسه مهندس ظهیری مدیریت محترم عامل با توجه به فراهم شدن بسترهای مخابراتی، به راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی (سامانه ۲۰۰۰) جهت تسهیل در پرداخت گازبها در ماه آتی اشاره نمود […]

جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز روز سه شنبه  ۲۲ تیرماه به ریاست مدیریت محترم عامل برگزار شد.

o_f7afa4c1

به گزارش مهرگیلان ، در این جلسه مهندس ظهیری مدیریت محترم عامل با توجه به فراهم شدن بسترهای مخابراتی، به راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی (سامانه ۲۰۰۰) جهت تسهیل در پرداخت گازبها در ماه آتی اشاره نمود و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه کاهش مشکلات در پرداخت قبوض گاز و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین این شرکت می باشد.
مهندس ظهیری همچنین اطلاع رسانی درست و مستمر درخصوص پرداخت های تکلیفی در قبوض گاز (عوارض، آبونمان و مالیات بر ارزش افزوده و … ) را برای افزایش آگاهی مشترکین شرکت امری ضروری و لازم دانست.
وی از فعال شدن لینک پرداخت الکترونیکی قبوض گاز در سایت شرکت گاز استان گیلان با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بانک های عامل در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت درخواست ها و شکایات مشترکین ارائه و راهکارهای لازم برای پاسخگویی سریع و بهتر ارائه گردید./انتهای پیام