استاندار گیلان تاکید کرد سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

استاندار گیلان تاکید کرد سفر به گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

به گزارش مهرگیلان ؛ امروز در نشست استانی ستاد کرونا اعلام کرد: کسانی که بخواهند از راه‌های فرعی وارد استان شوند جریمه خواهند شد.
ارسلان زارع افزود: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها هم در هم بسته است.
وی با تشکر از مردم به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌هایی قدر گفت: هرچند که رنگ شهر‌های استان از قرمز به نارنجی و زرد تغییر کرده است، اما همچنان جای نگرانی است و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با بیان اینکه نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و قهوه خانه‌ها کمترین میزان رعایت دستورالعمل‌ها را داشتند از فرمانداران خواست که نظارت‌ها را در سطح استان تشدید کنند.
ارسلان زارع به صراحت از روسای همه سازمان‌ها خواست که برای واکسیناسیون با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند تا این اقدام ملی با هماهنگی هر چه تمامتر اجرا شود.
ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم گفت:۵۵۸ نفر کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند که حال ۱۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.
احمد رضی رییس دانشگاه گیلان و عضو کمسیون آموزش ستاد مدیریت و مقابله با کرونا هم گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا امتحان‌های پایه‌های نهم و ۱۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود.