شرکت گاز استان گیلان با هدف پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و ذینفعان، با ایجاد و گسترش درگاه های مختلف، توانسته است در بهار امسال 2 میلیون و 380 هزار خدمت به متقاضیان ارائه کند.

به گزارش مهر گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به ارائه ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار خدمت مرتبط با گاز به متقاضیان در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ گفت: این خدمات از درگاه های غیرحضوری شامل سایت، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای ۳۴۱۴ و همچنین دفاتر پیشخوان ارائه شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش قبض و بدهی، بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان می باشد و پس از آن پرداخت قبوض و دریافت شماره اشتراک در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات غیرحضوری این شرکت گفت: شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری سبب شد تا این شرکت با گسترش درگاه های الکترونیک همانند سایت و نرم افزار موبایلی، نیازهای مشترکین و متقاضیان گرامی را به نحوه شایسته ای برطرف کند.

حسین اکبر افزود: در بهار امسال بیش از ۷۷۲ هزار خدمت از طریق سایت، ۷۴۳ هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی و حدود ۵۲ هزار خدمت از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴ به مردم شریف استان ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

وی در خاتمه بار دیگر از همه مردم و مشترکین درخواست کرد تا برای پیشگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری دریافت نمایند.