رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان به دنبال توسعه شتاب گونه نظام سلامت استان


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر حضور فیزیکی بیش از ۳۰دفعه‌ای در سازمان برنامه‌وبودجه جهت تأمین، جذب و تخصیص اعتبار، همچنان در دیدار با مسئولان این سازمان، خواستار جذب اعتبار جهت توسعه شتاب گونه نظام سلامت گیلان شد.
تصویر

به گزارش مهرگیلان – دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه با مسئولان عالی این مجموعه‌ها دیدار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار خود با مسئولان عالی وزارت بهداشت و همچنین سازمان برنامه و بودجه در خصوص مطالبات حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و منابع انسانی و همچنین تامین، جذب و تخصیص اعتبارات در پروژه های عام المنفعه سلامت رایزنی و گفت‌وگو کرد.

دکتر سالاری، در دیدار با دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ضمن تقدیر از حمایت های این سازمان در جهت توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم به ویژه استان کم‌برخوردار گیلان، بر لزوم افزایش اعتبارات ملی جهت تکمیل دیگر پروژه های حوزه سلامت تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با معاون رئیس جمهور، با اشاره به افتتاح ۳۲ پروژه عام‌المنفعه سلامت در استان با اعتبار ۴۸۹ میلیارد تومان گفت ، که حداقل ۲۲ پروژه بهداشتی و درمانی با پیشرفت مطلوب در استان گیلان وجود دارد که در صورت تزریق و تخصیص اعتبار قادر به بهره‌برداری در پایان تابستان هستند.

دکتر سالاری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله معدود دانشگاه‌های علوم پزشکی در کشور است که توانسته اسناد خزانه را برای احداث بیمارستان های جایگزین در رشت از سازمان برنامه و بودجه دریافت کند، بیان کرد که در آینده نه چندان دور شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه های احداث مراکز آموزشی درمانی، رازی، پورسینا و دانشکده پزشکی سایت دانشگاهی لاکان با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در جریان دیدار با مسئولان عالی سازمان برنامه و بودجه، با معاونین و چند تن از مدیران این سازمان نیز دیدار و در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با حوزه سلامت گیلان تبادل نظر کرد.

دکتر سالاری همچنین جهت پیگیری مطالبات حوزه سلامت به ویژه در بخش بهداشت و درمان با مسئولان عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در وزارت بهداشت با دکتر کامبیز نوروزی، مدیر کل نیروی انسانی ، دکتر جعفر صادق تبریزی، رئیس مرکز مدیریت شبکه، دکتر فرخی، مدیر گروه برنامه پزشک خانواده مرکز مدیریت شبکه و مهندس ساکی، مدیرکل منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت خانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.