مدیرکل تعزیرات گیلات، از تشدید نظارت ها بر محورهای خروجی استان برای جلوگیری از خروج غیر قانونی مرغ خبر داد و گفت: جهت دسترسی آسان مردم گیلان، اولویت اصلی توزیع مرغ در بازار گیلان است.

به گزارش مهر گیلان -مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از تشدید نظارت ها بر محورهای خروجی استان برای جلوگیری از خروج غیر قانونی مرغ خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فرماندهی نیروی انتظامی رودبار، یگان امداد و بازرسین صمت و دامپزشکی تحت مدیریت تعزیرات حکومتی به صورت ۲۴ساعته در خروجی شهرستان مستقر شده و بر روند خروج مرغ کنترل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه کمبود مرغ برای استانی که دومین تولیدکننده مرغ در کشور است و روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن مرغ در آن تولید می‌شود قابل توجیه نیست، افزود: جهت دسترسی آسان مردم گیلان، اولویت اصلی توزیع مرغ در بازار گیلان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: متخلفان این حوزه قطعا حاشیه امنی نخواهند داشت و تعزیرات حکومتی به شدت با برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی خواهد کرد.

امینی ضمن تاکید بر لزوم افزایش همکاری با دستگاه‌های نظارتی با توجه به شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات باید افزایش پیدا کند و تمرکز این گشت‌ها بر موضوع احتکار و اختفا به قصد گرانفروشی باشد.

وی یادآور شد: گشت‌های مشترک نیز باید با هدف برخورد با تخلفات حوزه احتکار با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف افزایش پیدا کند./ایسنا