شرکت گاز استان گیلان با هدف رونق هرچه بیشتر کسب و کار در استان، در هفته دولت امسال 31 واحد صنعتی را به شبکه گاز متصل کرده است.

به گزارش مهر گیلان -حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی استان گفت:  با برخورداری ۳۱ واحدصنعتی از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت امسال، مجموع مشترکین صنعتی گاز در گیلان به ۶ هزار و ۱۰۷ واحد رسیده است.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: حجم گاز جایگزین این واحدهای صنعتی بالغ بر ۱۷ هزار مترمکعب در ساعت می باشد و برای گازرسانی به  آنها بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
حسین اکبر نقش گاز را در توسعه اقتصادی استان و رونق کسب و کار بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: با گازرسانی به این واحدهای صنعتی در ۹ شهرستان رشت، صومعه سرا، رودبار، لنگرود، آستانه اشرفیه، انزلی، رودسر، تالش و فومن زمینه رونق هرچه بیشتر تولید و افزایش اشتغال فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با بیان اینکه شرکت گاز تامین کننده ۷۴ درصد سبد انرژی استان است، گفت: این شرکت علاوه بر گازرسانی گسترده به بخش ها و مناطق مختلف استان، توجه ویژه ای به افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشترکین گاز دارد که از جمله این طرح ها می توان به اجرای پروژه قرائت از راه دور مصارف ایستگاه های صنایع اشاره کرد.