سرپرست جهاد کشتورزی گیلان، از توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب در ۵۰ مرکز منتخب خبر داد و گفت: این مراکز در سطح ۱۷ شهرستان است.

به گزارش مهر گیلان-صالح محمدی، با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید از امروز در سطح استان گیلان، اظهار کرد: برای آرامش بخشی به بازار میوه شب عید شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت ها هستیم.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی وظیفه تنظیم بازار محصولات کشاورزی را بر عهده دارد، افزود: در راستای تعادل قیمت میوه های مورد نیاز مردم در شب عید کارگروه تنظیم بازار تشکیل و درباره قیمت میوه ها تصمیم گیری شد.

سرپرست جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب در ۵۰ مرکز منتخب خبر داد و گفت: این مراکز در سطح ۱۷ شهرستان است.

محمدی، همچنین قیمت هرکیلو سیب را ۸۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتقال را ۷۵۰۰ تومان دانست و یادآور شد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، محصول پرتقال را تماما از باغداران استان خریداری کردیم و محصول سیب از استان آذربایجان غربی وارد استان شده است.

وی از راه اندازی فروشگاه های هوشمند جهت مقابله با پیک ششم کرونا خبر داد و بیان کرد: سازمان تعاون روستایی فروشگاه اینترنتی «روستالند» را جهت خرید میوه شب عید با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار داده است.