با حضور فرماندار رشت و مدیرعامل شرکت گاز استان، ضمن تقدیر از تلاش های مهندس تورج منصف، مهندس بهروز مسعودی نیا به عنوان سرپرست جدید بهره برداری شرکت گاز شهرستان رشت معارفه و آغاز به کار نمود.

به گزارش مهر گیلان-دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه ای که به منظور معرفی سرپرست جدید بهره برداری مرکز استان شرکت گاز گیلان و با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مهندس منصف و آرزوی توفیق برای مهندس بهروز مسعودی نیا در قبول مسئولیت جدید اظهار داشت: مناسب مدیریتی در دولت سیزدهم فرصتی برای ایجاد حرکت جهادی در خدمات رسانی دستگاه های دولتی به جامعه است.

 فرماندار رشت منافع طلبی برخی در مبادرت به ساخت و سازهای غیرمجاز را تضییع حقوق شهروندان و عامل اختلال در روند خدمات رسانی مطلوب به مردم دانسته و با توجه به خطر آفرینی انشعابات غیرمجاز گاز خواستار توجه جدی اداره گاز شهرستان و دستگاه‌های نظارتی به مقوله ساخت و سازهای غیرمجاز و شناسایی و قطع این گونه انشعابات غیر مجاز گردید.

 امام پناهی با تاکید بر خودداری دستگاه ها از ارائه خدمات به ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد اصول مهندسی و نیز تشدید نظارت بر این گونه ساخت و سازها، اظهار داشت: ضرورت دارد تا با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان رشت، اداره گاز با تمام توان در جهت ارائه خدمات شبانه روزی و رفع احتمالی کمبودهایی که موجب قطعی گاز می‌شوند، اقدام نماید.

گفتنی است مهندس بهروز مسعودی نیا پیش از این ریاست برنامه‌ریزی شرکت گاز استان گیلان، ریاست اداره گاز شهرستان رشت و معاونت مهندسی شرکت گاز استان را در کارنامه کاری خود دارد.