فرماندار رشت با بیان این مطلب که مسئولیت در نظام اسلامی بستگی مستقیم با میزان رضایت مردم از تلاش‌های صورت‌گرفته دارد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با خلوص نیتی و شوقی که به خدمت داشتند، تبدیل به الگوی صحیح مدیریت در تراز انقلاب اسلامی گردیدند.

به گزارش مهر گیلان-دکتر امام پناهی در دیدار سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت با وی که به مناسبت هفته گرامیداشت دولت صورت پذیرفت، اظهارداشت: ۱۷۷ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت جاری با اعتباری بالغ بر ۱۰۸۲ میلیارد تومان، در کنار افزایش ۱۹۲ درصدی کل اعتبارات هزینه شده و همچنین افزایش ۲۴۵ درصدی اشتغال ایجاد شده نسبت به هفته دولت سال گذشته، نشان از عملکرد پرتلاش، به دور از شعار و قابل تقدیر کارگزاران دولت مردمی ایران قوی در شهرستان رشت دارد.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان حفظ عزت مردم را از اولویت های مدیریتی در نظام اسلامی دانسته و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت چون در قصد خدمت دارای خلوص نیت بودند، با کارهای ماندگاری که صورت دادند تبدیل به الگوی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی شدند.

 وی افزود: بر اساس سیاستی که دولت مردمی ایران قوی در دستور کار دارد، مسئولین باید یار و همکار مردم بوده و در جهت رفع کمبودها تلاش نمایند. 

فرماندار رشت با اشاره به جدیت سرپرست شهرداری در گسترش خدمات و انجام وظائف محوله؛ همفکری، همکاری بین شهردار منتخب  و اعضای شورا و نیز کار در محیطی برادرانه را از ضروریات ارائه خدمت مطلوب به شهروندان دانست.

 وی ادامه داد: باید با لحاظ جمیع جوانب در انتخاب شهردار جدید، مدت باقی مانده از عمر شورای کنونی به دوران ثبات مدیریتی و ثبت آثار و خدمات ماندگار در سطح شهر تبدیل شود.

امام پناهی پسماند، حاشیه‌نشینی، ترافیک و وضعیت رودخانه های زرجوب و گوهر رود را از مشکلات مهم شهر رشت دانسته و بر آمادگی کامل مجموعه فرمانداری برای حمایت از تصمیمات و اقدامات مجموعه مدیریت شهری رشت در راستای حل مشکلات تاکید کرد. 

نماینده عالی دولت در مرکز استان در ادامه افزود: امروز رشتوندان از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند تا با فراموشی اتفاقات گذشته، استفاده از فرصت خدمتگزاری و نگاه امیدوار به آینده؛ منشاء آثار مثبت و بالا بردن استانداردهای زندگی شهری در رشت باشند.