نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی فرمانداری های سراسر استان با معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش مهر گیلان به نقل از ایلنا -نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های سراسر استان با معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری برگزار شد.

در این نشست که با هدف انسجام بخشی موثر در امر اطلاع رسانی و هدفگذاری برای بهبود فعالیت‌های مرتبط با حوزه روابط عمومی برگزار شد، هریک از مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های استان به تشریح عملکرد خود و بیان پیشنهادات پرداختند.

اطلاع رسانی به موقع، ارتباط بیشتر با خبرنگاران، استفاده از ظرفیت فضای مجازی  و نیز افکارسنجی و جلب اعتماد عمومی با انتشار اخبار صحیح با هدف ارائه دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم به آحاد جامعه با شعار اصلی (روابط عمومی های دستگاههای اجرایی مامن رسانه های استان باشد) از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

محمد بینا واجارگاهی معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان در این نشست به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دولت سیزدهم و توجه ویژه وزارت کشور و همچنین نهاد ریاست جمهوری به امر اطلاع رسانی اشاره و تصریح کرد: باید مساله اطلاع رسانی موثر، به عنوان سیاست کلان، مد نظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی روابط عمومی را رفتار صحیح ارتباطی خواند و افزود: روابط عمومی در سازمان باید حضوری قدرتمند و موثر داشته باشد تا بتواند ضمن یاری رساندن به مدیریت سازمان در امر تصمیم گیری، جامعه مخاطب را با عملکرد سازمان آشنا کند.

بینا خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانه های خبری ضرورتی غیرقابل انکار است و باید از توانمندی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در مسیر اعتلای جریان خبر رسانی بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات انجام شده در دستگاه‌ها برای مردم، همواره مورد تایید مقام معظم رهبری بوده، افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری‌ها باید با کمک و همراهی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های پرتلاش استان به نحو احسنت به سمع و نظر مردم شریف استان برسد.

بینا از رسانه‌های استان به عنوان بازوی پرتوان و پرتلاش عرصه اطلاع‌رسانی استان یاد کرد و متذکر شد روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی بر تعامل خود با رسانه‌های استان بی‌افزایند تا نتیجه این همگرایی و هم افزایی باعث شفافیت و همچنین اطلاع رسانی موثر و مفید برای مردم گیلان شود. انتهای پیام/