مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به مصرف ۲۱ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان طی روز گذشته، گفت: احتمال افزایش مصرف به دنبال برودت هوا تا پایان هفته وجود دارد.

به گزارش مهر گیلان /عیسی جمال نیکویی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از اول لغایت ۱۵ نیمه شاهد مصرف ۲۰ میلیون مترمکعبی گاز در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش مصرف هستیم.

وی با اشاره به مصرف ۲۱ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان طی روز گذشته، افزود: ۱۶ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از کاهش هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان و افزایش مصرف گاز خبر داد و خاطرنشان کرد: از هم استانی ها می خواهیم مانند مدیریت بحران در دی ماه، همچنان مصرف گاز را مدیریت کنند و پویش «هر خانه؛ یک اتاق گرم» را ادامه دهند.

جمال نیکویی، با تاکید بر لزوم توجه به دمای آسایش ۲۱ درجه سانتیگرادی، گفت: برای اینکه سی.ان.جی ها و صنایع و واحدهای تولیدی استان را پایدار نگه داریم، باید در بخش خانگی مدیریت مصرف اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در جلگه، خواستار پوشیدن لباس گرم در خانه طی روزهای پیش رو شد و عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و ۲۱۲ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.

انتهای پیام