مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.

مهر گیلان / با هدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به مردم، روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.

جمال نیکویی درخصوص اجرای این برنامه اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و شفاف به مشترکین به کار بسته و در همین راستا با بارگذاری تمام خدمات در سایت و وب اپلیکیشن (نرم افزار تحت وب) شرکت تا حد زیادی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین صرفه جویی کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، گفت: با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، این شرکت تمرکز خود را بر روی کیفی سازی خدمات گذاشته و در راستای تحقق این مهم، برنامه های کیفی گسترده ای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ارتقاء سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات گاز گیلان گفت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، وب اپلیکیشن شرکت گاز گیلان، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۹۴، ایمیل  و …. به شرکت گاز ارسال نمایند.