دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، افتتاح شد.

مهر گیلان / دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور اعضای کمیسیون ملی اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نشستی، صبح امروز در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه افتتاح شد.

در این نشست، دکتر محمد تقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر مهشید نقاش پور – مسئول تیم ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه و همچنین رؤسای دانشکده‌های هشت‌گانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور دارند.

دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به حوزه‌های هشت‌گانه استاندارد اعتباربخشی موسسه‌ای، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده ارزیابی به جهت احصا نواقص و به کار گرفتن راهکارهای علمی و مدیریتی به‌روز در راستای ارتقای نظام سلامت مبتنی بر عدالت است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقا شاخص‌ها در حد استاندارهای وزارت متبوع، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده به‌روزرسانی اقدامات مطابق نظریه کارشناسی تیم اریابان است و با گشاده‌رویی از آن استقبال می‌کند.

گفتنی است، دور دوم اعتباربخشی موسسه‌ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز و فردا ۲۰ و ۲۱  آبان ماه انجام می شود که در آن استانداردها و شاخص‌های از پیش تعیین‌شده با وضعیت فعلی نظام سلامت استان ارزیابی و راستی آزمایی می‌شود.