رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،ضمن برقراری هماهنگی برای اکیپ های عملیاتی سراسر استان از برق دار شدن تمامی مشترکین آسیب دیده از وقوع تندباد خبر داد.

مهر گیلان / وی تصریح کرد: این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می پیوندد و ضروری است در کمترین زمان زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود.
مهدیزاده ضمن تشکر از صبر و بردباری مشترکین اینشرکت در اقصی نقاط استان که با خاموشی ناخواسته مواجه شده بودند گفت: از دقایق اولیه وقوع این پدیده جوی همکاران و اکیپ های عملیاتی سراسر استان به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و ابتدا نسبت به ایمن سازی مناطق شهری و مسکونی برای جلوگیری از برق گرفتگی اقدام کردند و همچنین همکاران پرتلاش به مناطق دارای خاموشی اعزام شدند تا تسریعا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره مند شوند.
وی از زحمات تمامی کارکنان به ویژه اکیپ های عملیاتی تشکر کرد و اعلام کرد: همچنان نیروهای زحمتکش اینشرکت در حالت آماده باش قرار دارند تا درصورت نیاز اقدام سریع و فوری صورت پذیرد.
مهدیزاده در انتها افزود : رقم و میزان دقیق خسارات وارده به تاسیسات توزیع برق گیلان پس از برآورد های اولیه اعلام خواهد شد.