پیام مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشانی :

مهرگیلان / به گزارش روابط عمومی ؛رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان  گیلان به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهر ماه سالروز شهادت آتش نشانان در پالایشگاه نفت آبادان در یادداشتی این روز را در تقویم جمهوری اسلامی ایران گرامی دانست.

در یادداشت مهدی محبوبی حسن کیاده  آمده است ؛ ۷مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است. در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما                  می گذرند.

در ادامه این یادداشت آمده ؛ در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل را به زندگی آن ها هدیه دهند، این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های تاریخی از خود به جای گذاشته اند.

او در خاتمه ذکر کرد : چه خوب است که به بهانه هفتم مهرماه که به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است از انسان های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم همان کسانی که وقتی دشمن به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در پی حمله مجدد هواپیماهای دشمن در پالایشگاهی که مورد اصابت قرار می گیرد به شهادت  می رسند