فرماندار رشت گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای سبب ایجاد یاس در میان دشمنان شده و توطئه آنها علیه ملت ایران را خنثی می کند.

مهر گیلان / کیا عاشوری پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش سنگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: حضور گسترده آحاد مردم در عرصه مهم انتخابات ضمن اقتدار، عزت و افتخار برای ایران اسلامی است.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات از مؤلفه‌های مهم در اقتدار ملی است، افزود: باید تلاش کنیم انتخابات هر چه پرشورتر و با شکوه تر برگزار شود.

عاشوری با بیان اینکه انتخابات شهرستان رشت تمام الکترونیک است، گفت: ۵۹۰ شعبه اخذ رأی برای شهرستان رشت پیش بینی شده که ۲۹۷ شعبه شهری و ۲۹۳ شعبه روستایی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار نفر عوامل اجرایی در فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان رشت ساماندهی شده‌اند، ادامه داد: تمام تلاش‌ها بر این است که زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی به آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار راهبرد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای بر گزاری انتخابات باشکوه بوده که سرلوحه ستاد انتخابات در فرآیند برگزاری است.

گفتنی است، فرماندار رشت از مانور آموزشی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک که همزمان امروز در مصلی نماز جمعه شهر رشت و بخش‌های تابعه برگزار شد، بازدید به عمل آورد.