فرماندار رشت گفت: در حال حاضر تمام صندوق‌های الکترونیکی اخذ رأی شهرستان رشت پیکربندی شده‌اند، بنابر جمعیت هر شعبه 2 الی 5 دستگاه الکترونیکی ثبت رأی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر گیلان / مهندس کیا عاشوری امروز، ۱۰ اسفند در بازدید اعضای شورای شهر رشت از ستاد انتخابات شهرستان رشت اظهار کرد: در بحث ایجاد هم افزایی و خدمت اشتراکات بسیاری بین مجموعه فرمانداری و شورا و شهرداری وجود دارد.

فرماندار رشت دوره ششم شورای کلانشهر رشت را کارآمد و دغدغه‌مند توصیف کرد و افزود: با هم افزایی موجود در مجموعه شورا و همراهی با شهرداری شاهد ارتقای کیفیت خدمات شهری خواهیم بود.

عاشوری گفت: مشکلات هر چه بیشتر باشد ضرر آن به مردم می‌رسد، با فضای همدلانه موجود می‌توان مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن دلگرم و امیدوار کنیم. عملکرد برخی مدیران باعث دلسردی مردم شد لذا تلاش خالصانه و خدمت صادقانه همیشه نتیجه مطلوب می‌دهد.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات بیان کرد: رهبر انقلاب در فرمایشات‌شان بر چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید داشتند که سرلوحه امور قرار گرفت. در شهرستان رشت انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرماندار رشت عملکرد مدیران بر مشارکت مردم در انتخابات اثر می‌گذارد، تصریح کرد: ۵۹۰ شعبه اخذ رای در شهرستان رشت و خمام داریم، در شهر رشت و بخش مرکزی ۳۱۲ شعبه پیش بینی شده، ۱۲ هزار نفر در فرآیند اجرا انتخابات در شهرستان رشت مشارکت می‌کنند.

عاشوری گفت: در حال حاضر تمام صندوق‌های الکترونیکی اخذ رأی شهرستان رشت پیکربندی شده‌اند، بنابر جمعیت هر شعبه ۲ الی ۵ دستگاه الکترونیکی ثبت رأی در نظر گرفته شده است. در این فرآیند حوزه فناوری اطلاعات بسیار مهم بود و دو ماه کارشناسان حوزه IT مستمرا حضور دارند و پیگیر امور هستند و کار با روحیه جهادی را به نمایش گذاشتند؛ مواسات، مشارکت، هم افزایی و مودت در این دوره فرآیند انتخابات بسیار مشهود است.