جلسه ی هماهنگی مدیریت بهداشت محیط سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان مسئول و جمعی از کارشناسان ستادی بهداشت محیط شهرستان ها در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

مهر گیلان / دکتر حجت نجف زاده- معاون اجرایی معاونت بهداشتی – در جلسه ی هماهنگی مدیریت بهداشت محیط سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان که با حضور کارشناسان مسئول و جمعی از کارشناسان ستادی بهداشت محیط شهرستان ها برگزار شد، ضمن تقدیر از زحماتی که این کارشناسان در ایام تعطیلات برای حفظ و ارتقای بهداشت اماکن متقبل می شوند، حفظ سلامت مردم اعم از شهروند و گردشگر با انجام بازدید و رصد وضعیت بهداشتی غذاخوری ها، بوستان ها و اصناف در تعطیلات نوروزی را وظیفه ای خطیر برشمرد که بر عهده ی کارشناسان بهداشت محیط است.

وی تاکید کرد: مطمئنا نتیجه ی تلاش های کارشناسان بهداشت محیط در حفظ سلامتی مردم ساکن استان و مسافران نوروزی متبلور می شود.

مهندس مهدی جواهرشناس – مدیر گروه سلامت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی- هم در این جلسه با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، حفظ بهداشت و سلامت آب، مواد غذایی و محل اسکان گردشگران را مورد توجه قرار داد و بر دقت بازرسی ها در اماکن حساس مانند پایانه های مسافربری تاکید کرد.

در ادامه ی این جلسه، کارشناسان ستادی گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی به توضیح دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداختند.

شایان ذکر است بازرسان بهداشت محیط از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۲۵فروردین سال ۱۴۰۳ در کشیک نوروزی هستند.