وزیر کشور، با اعطای لوح سپاس از تلاش های موثر و متعهدانه استاندار گیلان در امر برگزاری انتخابات11 اسفند تقدیر کرد.

مهر گیلان / دکتراحمد وحیدی با اعطای لوح سپاس از تلاش‌های متعهدانه و حسن برنامه‌ریزی اسدالله عباسی در امر برگزاری انتخابات ۱۱اسفند تقدیر کرد.  

در پیام وزیر کشور خطاب به استاندار گیلان آمده است: 

برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در روز ۱۱ اسفند به انجام رسید ، مسئولیت بزرگ و بار گرانی بود که به همت جنابعالی ، برادر مومن ، انقلابی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرانجام رسید. در شرایطی که دشمنان نظام با تمام توش و توان عده و عده خود برای معیوب ساختن ملت رشید ایران جهت حضور در صحنه انتخابات و کاهش میزان مشارکت ، صف آرایی کرده و سوء تبلیغات خود را به حداکثر ممکن رسانیده و برخی خواص سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی نیز در انجام رسالت تاریخی خود دچار خطا شده بودند ؛ مجاهدت ، تلاش ، پیگیری و پایمردی شما موجب شد تا همه امید بدخواهان ملت نقش بر آب شده و به فضل الهی دولت انقلابی و وزارت کشور به نمایندگی از ملت غیور و مومن و انقلابی از این آزمون روسفید و سربلند به درآید. 

شایسته است مراتب تقدیر نسبت به تعهد ، جدیت ، تلاش و حسن برنامه‌ریزی جنابعالی در انجام این وظیفه مهم را اعلام نموده و از درگاه ربوبیت اجر و پاداش متناسب مسئلت می نمایم.