آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن شماره ۳ اینشرکت برگزار شد.

مهر گیلان / این مراسم باحضور محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کمالی رئیس شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گیلان  و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد . 
در این مراسم محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: برق زیرساخت تمام زیرساخت ها محسوب می شود و زندگی مردم و توسعه کشور به این موضوع مهم مرتبط است و ضروری است تمام تلاش ها برای جلب رضایت مردم باشد.
وی ضمن قدردانی از زحمات محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل پیشین توزیع برق گیلان، افزود: تغییر یک اتفاق مثبت است که نگاه و ایده جدید بهمراه دارد و نهایتا مقدمات پیشرفت را فراهم می کند و باید با تعامل و همکاری جریان خدمت رسانی در سطح شرکت ادامه دار باشد.
ذبیحی به نقش مهم مقامات استانی در همکاری با صنعت برق به ویژه در مبحث جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: نگاه همراهانه همواره موجب پیشرفت در خدمت رسانی می شود و از هم اکنون باید برای اجرای برنامه های مدیریت پیک بار تابستان سالجاری آمادگی کامل وجود داشته باشد.
 معاون هماهنگی توزیع توانیر به وظایف سنگین شرکت های توزیع برق در سالیان اخیر اشاره کرد و افزود: سلامت اداری، انضباط کاری و نگاه فرآیندی به کارها باید دستور کار کار گیرد و توجه ویژه ای به مباحث HSE ، سرمایه انسانی، پیاده سازی سیستم مدیریتی، مدیریت دارایی فیزیکی وجود داشته باشد.
وی در پایان گفت: نقش نیروی انسانی در هر سازمان بسیار پررنگ است و توزیع برق گیلان در این زمینه بسیار توانمند است و با توجه به این موضوع امیدواریم خدمت رسانی با کیفیت به مردم صورت پذیرد.
همچنین در این نشست  موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ضمن تقدیر از زحمات مهدیزاده مدیرعامل پیشین و کارکنان این شرکت، گفت: در کشور عزیزمان ایران خدمت یک تکلیف دینی محسوب می شود و ضروری است مسئولان با نگاهی دلسوزانه و همدلانه مشکلات مردم را حل کنند.
وی افزود: صنعت برق امروزه با همه ابعاد زندگی مردم مرتبط است و از این رو تلاش شد از ابتدای دولت سیزدهم قدم های مثبت و بزرگی در حوزه برق رسانی انجام شود تا همه مردم شریف استان از آن بهره مند شوند.
فکور اظهار داشت: در استان در حوزه برق و انرژی برخی مشکلات را شاهد هستیم و امیدواریم شرکت توانیر با توجه به معضلات موجود و گردشگر پذیر بودن استان نگاه ویژه ای به گیلان داشته باشند.
در ادامه این مراسم مسعود صادقی خمامی مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان گفت: با توجه به سرمایه انسانی توانمند در سطح شرکت و دستاوردهای سالیان اخیر، تلاش و هدف اصلی بر حفظ مزیت های موجود و استفاده از ظرفیت های بهبود است.
وی تاکید کرد: ضرورت خدمت رسانی مناسب تدوین نقشه استراتژی مفید و به روز است تا اولویت های حیاتی و مهم در صدر فهرست انجام کارها قرار گیرد.
صادقی خاطرنشان کرد: باید تحول دیجیتال مورد عنایت ویژه قرار گیرد تا با استفاده از امکاناتی مانند کنتورهای هوشمند، سامانه GIS و ۱۲۱، درخواست های مردمی و… نقاط دارای مشکل و نیازمند اقدام فوری در اسرع وقت دسته بندی و در صف اجرا قرار گیرد.
مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان اضافه کرد: باید در موضوع نوسازی شبکه باید مناطق آسیب پذیر و دارای مشکل حتما در اولویت قرار گیرد.
وی گفت: با کمک نیروی انسانی خدوم و توانمند و با بهره گیری دانش به روز در سطح صنعت برق می توانیم خدمت رسان خوبی برای مردم باشیم و بی شک در این مسیر نیازمند کمک مسئولان استان و شرکت توانیر هستیم.
صادقی در پایان گفت: برنامه های گذر از پیک تابستان باید با جدیت در سطح شرکت مورد توجه قرار گیرد تا آسیبی به جریان عادی زندگی مردم وارد نشود.
در پایان این مراسم ضمن تکریم و تجلیل از زحمات محمدتقی مهدیزاده ، دکتر مسعود صادقی خمامی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد .