مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۲۸۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد. به گزارش  مهر گیلان ، وی با اعلام این خبر افزود: این مقدار شبکه گذاری در ۱۰۳ روستای استان صورت پذیرفته و بیش از ۱۸ کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها […]

مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۲۸۵ کیلومتر شبکه گذاری گاز از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش  مهر گیلان ، وی با اعلام این خبر افزود: این مقدار شبکه گذاری در ۱۰۳ روستای استان صورت پذیرفته و بیش از ۱۸ کیلومتر از این میزان مربوط به اجرای حفرات خالی شهرها و روستاها می باشد.

مهندس اکبر در ادامه درخصوص نصب انشعابات گاز در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: هم اکنون مجموع شبکه گذاری انجام شده در استان به حدود ۲۰ هزار کیلومتر رسیده است و بالغ بر ۵۷۰ هزار انشعاب در گیلان نصب شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده تعداد زیادی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا دهه مبارک فجر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مهندس اکبر در پایان ابراز امیدواری نمود تا با گازرسانی به روستاهای موجود در فاز دوم پروژه بند «ق»، تا پایان سال ۹۷ کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان که قابلیت گازرسانی را دارا می باشد از نعمت گاز بهره مند شوند./ انتهای پیام