در آذرماه سال گذشته قطعه ای فلزی به بازار آمد و به عنوان جلوگیری از هدر رفت گرما در خروجی بخاری و ورودی لوله نصب می گشت که پس از اعلام خطرناک و غیر استاندارد بودن آن توسط شرکت گاز تا جلوگیری از این نوع کلاه برداری گردید. به گزارش  مهر گیلان ،متاسفانه با شروع […]

در آذرماه سال گذشته قطعه ای فلزی به بازار آمد و به عنوان جلوگیری از هدر رفت گرما در خروجی بخاری و ورودی لوله نصب می گشت که پس از اعلام خطرناک و غیر استاندارد بودن آن توسط شرکت گاز تا جلوگیری از این نوع کلاه برداری گردید.

به گزارش  مهر گیلان ،متاسفانه با شروع فصل سرما دوباره شاهد فروش وسایلی با عنوان وسایل کاهش دهنده مصرف گاز هستیم که هیچکدام پایه و اساس علمی نداشته و بلحاظ قانونی و استاندارد کاملاً دچار مشکل می باشند.

در همین راستا به تازگی قطعه ای به بازار آمده که به ادعای فروشنده آن، این بار نه بر روی دودکش بلکه با نصب بر روی شیلنگ گاز سبب کاهش میزان استفاده گاز توسط مشترک می گردد.

شرکت گاز استان گیلان اعلام می نماید که تنها راه صرفه جویی وکاهش گازبها، بکارگیری توصیه های مصرف از قبیل نگه داشتن دمای منزل بین ۱۸ الی ۲۱ درجه (دمای آسایش)، استفاده از پوشش و لباس گرم و مناسب، استفاده از پرده های ضخیم برای پنجره ها، سرویس موتورخانه و وسایل گرمایشی و … می باشد./ انتهای پیام