سالاری با بیان اینکه خانواده های شهدا تعلق خاطر بیشتری نسبت به انقلاب و نظام دارند، گفت: کسانی که هزینه داده اند دلسوزانه و به موقع ایرادات را تذکر می دهند و به واقع دغدغه مند هستند.   به گزارش مهر گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند همزمان با شب وفات حضرت ام البنین سلام اله علیها […]

سالاری با بیان اینکه خانواده های شهدا تعلق خاطر بیشتری نسبت به انقلاب و نظام دارند، گفت: کسانی که هزینه داده اند دلسوزانه و به موقع ایرادات را تذکر می دهند و به واقع دغدغه مند هستند.

 
به گزارش مهر گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند همزمان با شب وفات حضرت ام البنین سلام اله علیها و تکریم از مادران و همسرن معظم شهدا با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،معاون استاندار و جمعی از مسئولین در دیدار با مادر شهیدان یوسفی، خانواده های شهدا و ایثارگران را مایه افتخار کشور و نظام دانست و اظهار کرد: شما نماد صلابت، استواری و مقاومت هستید و جامعه شما را به عنوان الگو قبول دارد.
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا تعلق خاطر بیشتری نسبت به انقلاب و نظام دارند، تصریح کرد: متاسفانه برخی با اقدامات خود مردم را بدبین کرده اند و وقتی مردم بدبین شوند، قبح عمل در جامعه می شکند و موجب ترویج فساد می شود.
این مقام مسئول، با اشاره به حضور رزمندگان عملیات والفجر ۸ در همایش فاتحان فاو به میزبانی گیلان، خاطرنشان کرد: رزمندگان با شهادت، اسارت و جانبازی تعلق خاطر خودشان را به کشور و انقلاب ثابت کردند لذا بیشتر از همه و با صداقت می توانند دغدغه داشته باشند و مطالبه کنند، اما کسانی که آن روزها شهامت هزینه  دادن نداشتند، امروز خودشان را انقلابی می دانند و دیگران را تخریب می کنند.
سالاری، بخش عمده تندروی های مخرب را ناشی از کسانی دانست که برای کشور و نظام هزینه ندادند و گفت: تعرض به آبروی مردم کار یک رزمنده اصیل نیست و لذا کسانی که هزینه داده اند دلسوزانه و به موقع ایرادات را تذکر می دهند و واقعا دغدغه مند هستند.
وی با بیان اینکه برخی وجود نداشته خودشان را با تهمت زدن به دیگران و مشوش کردن جامعه اثبات می کنند، یادآور شد: کسانی که به انقلاب تعلق خاطر دارند، تیشه به ریشه کشور و نظام نمی زنند لذا از خانواده های معظم شهدا می خواهیم خدمتگزاران خود را دعا کنند تا درست حرکت کنیم، زیرا مشکلات با کمک مردم قابل رفع است.
گفتنی است، شهیدان معظم “محمود، محمد و قدرت الله یوسفی” به ترتیب در سال های ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه، ۱۳۶۳ در مریوان و ۱۳۶۴ در منطقه اشنویه به شهادت رسیدند.
“انتهای پیام”