حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۴۱ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در مهرماه امسال در استان خبر داد. به گزارش مهر گیلان- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات در ۶۶ روستای استان صورت پذیرفته و با اجرای آن مجموع طول شبکه گاز در گیلان […]

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۴۱ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در مهرماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش مهر گیلان- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات در ۶۶ روستای استان صورت پذیرفته و با اجرای آن مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۰ هزار ۴۰۰ کیلومتر رسیده است.

مهندس اکبر با بیان این موضوع که بیش از ۸ کیلومتر از عملیات شبکه گذاری در مهر ماه امسال در حفرات خالی شهرها به انجام رسیده است گفت: شرکت گاز هم راستا با گازرسانی به مناطق دور افتاده و صعب العبور استان، برنامه مدونی برای گازرسانی به حفرات خالی شهرها و روستاها دارد.

وی همچنین از نصب یکهزار و ۱۵۰ انشعاب گاز در مهرماه امسال در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات نصب انشعاب در مهرماه، مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از ۵۷۵ هزار انشعاب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: رسالت شرکت گاز، گازرسانی به شهرها و روستا و از آن مهم تر پایداری این نعمت الهی است و این مهم بدون همکاری مردم میسر نخواهد شد فلذا از تمام مشترکین عزیز درخواست می شود با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، ضمن حفظ سلامتی خود و سایر مشترکین، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای نسل های آینده فراهم سازیم./ انتهای پیام