در راستای توسعه فناوری سلامت و بهبود روند خدمت رسانی، وزیر بهداشت و درمان، از زیر ساخت های آموزشی و درمانی شهرستان لنگرود، بازدید کرد. به گزارش مهر گیلان ، در راستای بررسی زیرساخت توسعه فناوری سلامت و بهبود روند خدمات درمانی، وزیر بهداشت، عصر امروز از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان و […]

در راستای توسعه فناوری سلامت و بهبود روند خدمت رسانی، وزیر بهداشت و درمان، از زیر ساخت های آموزشی و درمانی شهرستان لنگرود، بازدید کرد.

به گزارش مهر گیلان ، در راستای بررسی زیرساخت توسعه فناوری سلامت و بهبود روند خدمات درمانی، وزیر بهداشت، عصر امروز از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان و بیمارستان در حال احداث شهید حسین پور لنگرود، بازدید کرد.

دکتر سعید نمکی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بررسی زیرساخت های آموزشی و امکانات حوزه فناوری سلامت در دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود، توسعه فعالیت های فناورانه را مورد تاکید قرار داد. دکتر نمکی، همچنین از ساختمان در حال احداث بیمارستان شهید حسین پور لنگرود نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این مرکز درمانی، قرار گرفت.

گفتنی است؛ بیمارستان شهید حسین پورلنگرود، با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و با زیر بنای ۱۱ هزار متر در حال ساخت است.

پی نوشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای تحقق چشم انداز خود، پیشرو بودن در دانشگاه های نسل سوم، توسعه و بهبود زیر ساخت های سلامت را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، در این زمینه، با تاسیس دانشکده فناوری های نوین، افقی نو پیش روی دانشگاه گشوده می شود. بی شک، آغاز به کار این دانشکده، ضمن گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی، ارتقاء فعالیت های فناورانه دانشگاه را موجب خواهد شد.