به گزار مهر گیلان ،کلنگ ساخت مجتمع آموزشی خیرساز در رشت به نام دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز پنجشنبه با حضور وی به زمین زده شد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان روز پنجشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این مجتمع آموزشی با ۱۲ […]

به گزار مهر گیلان ،کلنگ ساخت مجتمع آموزشی خیرساز در رشت به نام دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز پنجشنبه با حضور وی به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان روز پنجشنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این مجتمع آموزشی با ۱۲ کلاس درس در سه طبقه با زیربنای چهار هزار و ۹۰ مترمربع دارای سالن ورزشی ۴۰۰ مترمربعی، آمفی تئاتری با ظرفیت ۲۰۴ نفر، آزمایشگاه ، نمازخانه ۸۰ متری محله محور و کتابخانه ای با زیربنای ۷۰ متر و محله محور با رویکرد مدرسه سبز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

علی دقیق افزود : طراحی این مجتمع آموزشی به صورتی انجام گرفته که فضاهای فرهنگی مدرسه شامل کتابخانه، نمازخانه و آمفی تئاتر قابلیت اشتراک گذاری با محله را دارد و دارای ورودی مستقل از جداره خارجی بنا است.

وی اظهار داشت: این مجتمع آموزشی به همت دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نام دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری به پاس حمایت های بی دریغ او در رابطه با تخصیص اعتبارات مربوط به طرح تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکتی، احداث می شود.