وزیر امور خارجه گفت: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است. ای‌اف‌سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

مهر گیلان / امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: اتفاقی که دوشنبه شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان زمان من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودم.

امیرعبداللهیان: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است

وی افزود: روابط تهران و ریاض در مسیر خودش پیش می رود و نباید اجازه دهیم این مسئله تبدیل به یک اهرم سیاسی شود.

وزیر خارجه گفت: نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است. ای‌اف‌سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.

گفتنی است در حالیکه قرار بود دوشنبه این هفته بازی سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود به یکباره اتفاقی حیرت انگیز باعث لغو این دیدار مهم لیگ قهرمانان آسیا شد. برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند.

این در حالی است که در تمرین روز قبل بازی نیز تندیس سردار قاسم سلیمانی از قهرمانان ملی کشورمان در ورزشگاه وجود داشت و در حدود ۴ سال است که در نقش جهان وجود دارد.در نشست خبری هم حتی سرمربیان پرتغالی دو تیم به خوبی و گرمی با یکدیگر دیداری کوتاه داشتند و حتی سرمربی پرتغالی الاتحاد، از میزبانی کشور ایران و باشگاه سپاهان تقدیر کرد.