به گزارش مهر گیلان– بانک مرکزی با صدور بخشنامهای شعب شبکه بانکی را مکلف به صدور «اعلامیهعدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» کرد.
در این زمینه و با هدف جلوگیری از بروز مشکلات آتی، افراد باید توجه داشته باشند از تحویل برگ چک ثبت نشده در سامانه صیاد اجتناب کنند و حتماً همزمان با انجام معامله و تحویل برگ چک، از ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد با استفاده از شیوههای مختلف استعلام اطمینان حاصل کرده و تایید دریافت چک را در این سامانه انجام دهند.
مشتریان بانکی برای انجام استعلام و تایید دریافت چک میتوانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک بانکها، برنامکهای موبایلی حوزه پرداخت، سامانه پیامکی ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، خودپردازها و کیوسکهای بانکی و شعب بانکهای عامل اقدام کنند./ایلنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ