دستورالعمل صدور مجوز تاسیس آموزشگاههای آزاد سینمایی و سمعی و بصری و نظارت بر فعالیت آنها اعلام شد .

به گزارش مهر گیلان – به استناد بند ۳۳ – ۷ دستور العمل صدور مجوز تاسیس آموزشگاههای آزاد سینمایی و سمعی و بصری و نظارت بر فعالیت آنها از سوی معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد .

گفتنی است به موجب این دستور العمل ، مدرسان آموزشگاههای آزاد سینمایی می بایست دارای شناسنامه ی صلاحیت تدریس از دفتر مطالعات باشند و کلیه مدرسان شاغل در آموزشگاههای آزاد سینمایی می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه mojavezcinema.ir و دریافت شناسه صلاحیت تدریس اقدام نمایند .

با توجه به اینکه سامانه مربوطه راه اندازی و آماده بهره برداری شده است ، از تاریخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ اشتغال به کار مدرسان فاقد شناسه تدریس در آموزشگاههای آزاد سینمایی ممنوع بوده و مسئولیت آن به عهده ی موسس و مدیر مسئول آموزشگاه می باشد .

گفتنی است مدرسان آموزشگاهها جهت تسهیل در نحوه ی ثبت نام می توانند به دو روش زیر اقدام نمایند :

  1. مدرس شخصا اقدام به ثبت نام در سامانه و دریافت شناسه تدریس نماید :

 در این روش ، مدرس در سامانه دارای کارتابل شخصی بوده و امکان مدیریت کلاس ها و دسترسی به امکانات پیش بینی شده برای مدرس را دارد .

  • آموزشگاه اقدام به دریافت شناسه تدریس برای مدرس نماید :

  در این روش مدیر آموزشگاه از طریق کارتابل خود ، نسبت به ثبت نام مدرسان و دریافت شناسه صلاحیت تدریس اقدام می نماید . در این روش مدرس فاقد کارتابل شخصی در سامانه خواهد بود .

مدارک لازم برای ثبت نام شامل موارد زیر می باشد :

* تصویر تمام صفحات شناسنامه

*  تصویر پشت و روی کارت ملی

* مستندات سوایق کاری شامل : تصویر مدارک و سوابق تدریس از مراکز آموزشی / تصویر سوابق صنفی و حرفه ای شامل قرار دادها ، جوایز ، داوری و … / تصویر مستندات آموزشی ، پژوهشی و اجرایی شامل تالیفات ، ترجمه ، طرح تحقیقاتی و …

* یک قطعه عکس ۴ × ۳ پرسنلی زمینه سفید

* تصویر تمامی مدارک تحصیلی دانشگاهی

* تصویر مدارک مربوطه به عضویت هیئت علمی دانشگاههای مورد تایید وزارت علوم

لازم به ذکر است که به مدارک ناقص و فاقد هر یک از موارد اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد . در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص ، همکاران ما با شماره تماس های ۳۸۵۱۲۴۷۱ – ۳۸۵۱۲۲۶۱۹ – ۳۸۵۱۲۲۸۷ با پیش شماره ۰۲۱ آماده ی پاسخگویی هستند .