مدیر عامل برق منطقه ای گیلان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از پروژه در حال احداث پست 230/63 کیلوولت غرب رشت بازدید کردند.

مهر گیلان / بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این خبر گفت: با بهره‌برداری برداری از این پروژه ها در بخش پست و خط، شاهد پایداری بیش از پیش شبکه برق استان گیلان خواهیم بود.
داراب زاده با اشاره به روند اجرای پروژه خط چهار مداره رشت-انزلی- پره سر گفت: این پروژه در برهه کنونی و در شرایط ناترازی تولید با مصرف، بسیار حساس و حیاتی است چرا که می تواند به رفع حبس تولید نیروگاه پره سر کمک نماید.
وی افزود: با توجه اهمیت این پروژه ملی و زیر بنایی، اجرای این پروژه به علت عبور از زمین های کشاورزی، شالیزار و باغات صنوبر و وجود معارضین متعدد به کندی پیش می رود و انتظار می رود با مساعدت مراجع ذیربط قضایی و انتظامی و همکاری و همدلی دستگاه های مختلف، این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با توجه به شرایط بسیار سخت کار در استان گیلان، به علت کم بودن تعداد ایام کاری به علت فصول کشاورزی و بارندگی های مکرر، رتبه سوم کشور از نظر تراکم جمعیت و رتبه چهارم از لحاظ پرباری شبکه برق، ارزش بالای زمین در استان، کمبود مصالح و گران تر بودن مصالح نسبت به استان های مجاور و … انتطار می رود در تخصیص منابع مالی به دستگاه ها، شرایط منحصر به فرد شرکت برق منطقه ای گیلان لحاظ شود.
وی افزود: با توجه به اینکه موتور محرکه بسیاری از فعالیت ها، صنعت برق است و با لحاظ اینکه عموم مردم و تمامی ادارات، شرکت ها، دستگاه های دولتی و غیر دولتی از مواهب انرژی برق بهره مند می شوند، انتظار می رود دستگاه های اجرایی و مخصوصا شهرداریها و بانک ها همکاری و تعامل مطلوبتر و بیشتری با شرکت برق منطقه ای گیلان در اجرای پروژه ها داشته باشند.
مسعودکاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: از خدمات، پیگیری ها و تلاش جهادگونه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در راستای اجرای پروژه های بزرگ ملی و استانی نهایت قدردانی را دارم.
وی افزود: با توجه به پروژه های بزرگ و مهم شرکت برق منطقه ای گیلان، انتظار می رود این خدمات بزرگ و ارزنده به نحو شایسته ای به مردم شریف استان اطلاع رسانی شود و امید را در دل مردم عزیز استان زنده نگهداریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: پیگیریهای لازم در راستای همکاری بیشتر، بانک ها، شرکت ها، ادارات و … جهت همکاری مطلوبتر با شرکت برق منطقه ای گیلان انجام خواهد شد تا پروژه ها در اسرع وقت به بهره برداری برسند.