نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بازدید بعمل آورد.

مهر گیلان / به منظور پیگیری وضعیت روند پیشرفت پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، مهندس جبارکوچکی نژاد- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر مصطفی گل‌شکن- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از این بیمارستان واقع در سایت لاکان بازدید بعمل آورد.

دکتر گل شکن در این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر پروژه  ۸۵٪ پیشرفت دارد، گفت: با توجه به روند پیشرفت قابل توجه پروژه تا به امروز و پای کار آمدن تمامی دستگاه های ذی‌ربط میتوانیم در ابتدای سال آتی شاهد افتتاح فاز اول بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی باشیم.

در ادامه این بازدید، پیمانکار مجموعه ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی برای تکمیل فاز یک به بیان مسائل و مشکلات مربوط به بخش های فنی و ساختمانی پرداخت.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید در راستای پیگیری‌های صورت گرفته، هماهنگی‌های لازم برای انجام اقدامات مقتضی در جهت تکمیل پروژه پبیمارستان ۴۰۰ تختخوابی صورت پذیرفت.