در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و فرماندار شهرستان رودبار، حکم ریاست اداره گاز رودبار به یوسف کاظمی اهدا شد.

مهر گیلان /در این مراسم از زحمات ابوالقاسم کوچکی رئیس پیشین اداره گاز شهرستان رودبار تقدیر بعمل آمد و حکم ریاست این اداره به یوسف کاظمی اهدا و برای وی درجهت اجرای شایسته وظایف محوله آرزوی موفقیت شد.

در ابتدای این مراسم طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی شهرستان، تقویت زیرساخت های گازرسانی نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده در ایام الله دهه فجر سال گذشته، پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای فاقد گاز شهرستان، آغاز شده است.

عموپور یاد آور شد: عملیات گازرسانی به روستای نوده فاراب بخش عمارلو که دورترین روستای شهرستان است، نیز در حال انجام بوده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پس از آن عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از همراهی همه مسئولین شهرستان رودبار بویژه نماینده، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برای خدمات رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی درخصوص رئیس جدید اداره گاز رودبار گفت: آقای کاظمی یکی از کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز است و از ایشان می خواهم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با همت و تلاش مستمر برای خدمت رسانی به مردم تلاش کند.

لازم به توضیح است ابوالقاسم کوچکی رئیس پیشین اداره گاز رودبار از مدیران بومی این شهرستان است که در شرف بازنشستگی قرار دارد.

گفتنی است یوسف کاظمی از مدیران بومی شهرستان رودبار است که پیش از این سابقه ریاست اداره خشکبیجار، مسئول تعمیرات اداره رشت، معاون اداره گاز سنگر و مسئول تعمیرات اداره گاز شهرستان رودبار را در روزمه کاری خود دارد.