مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال هزار و ۴۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای توزیع میان زلزله زدگان خوی خبر داد.

به گزارش مهر گیلان/سیاوش غلامی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۴۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای توزیع میان زلزله‌زدگان خوی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون در قالب دو محموله ۵ تنی و ۳ تنی این بسته‌ها به خوی ارسال شده است، افزود: پویش «مهر تابان» برای کمک به زلزله زدگان خوی راه اندازی شده است.

غلامی تاکید کرد: این جمعیت با اجرای پویش «مهر تابان» برای کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی، کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نحوه دریافت کمک‌های مردمی گفت: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، کد دستوری #۳*۱۱۲* و شماره شبای ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۸ IR آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است.

وی افزود: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی هم می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ نیز می‌توانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

غلامی تصریح کرد: نیکوکاران گیلانی می‌توانند با اهدای وسایل گرمایشی شامل پتو و بخاری برقی به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان در پویش «مهر تابان» شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: هزار امدادگر در مناطق زلزله زده خوی درحال خدمت هستند و تاکنون ۷۶ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.