مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه از پلمب یک مطب مامایی بدلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و ارائه خدمات درمانی توسط فرد فاقد صلاحیت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش مهر گیلان/دکتر سید رشید میر فلاح – مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، طی بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، یک مطب مامایی بدلیل ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز و ارایه خدمات توسط فرد فاقد صلاحیت در زمینه لیزر، پوست و زیبایی و دندانپزشکی در شهرستان رشت فعالیت داشت پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دکتر میر فلاح افزود: در حال حاضر بازرسین حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب‌ها در استان می‌باشند. از این رو با توجه به فعالیت افراد سودجو و فاقد صلاحیت حتی در مطب پزشکان در شرایط عدم حضور پزشک ؛  از شهروندان عزیز گیلانی درخواست نمود در صورت مراجعه به مراکز درمانی فاقد پروانه و یا افراد مشکوک نسبت به اطلاع موضوع از طریق (سامانه ۱۹۰) و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه اقدام نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم شریف استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارش‌دهی به موقع ، برخورد قانونی با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان و غیر متخصص در استان را شاهد باشیم.