مدیرعامل شرکت گاز گیلان وفاق و همدلی همه نهادهای دولتی تالش را زمینه ساز گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان دانست.

مهر گیلان / عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه هماهنگی مدیران شهرستان تالش با قدردانی از همراهی فرماندار این شهرستان و همه نهادهای دست اندرکار برای گازرسانی به روستاهای تالش گفت: اکنون ما در مناطقی بسیار صعب العبور مشغول به کار هستیم که به تنهایی امکان پیشرفت پروژه وجود ندارد و باید با همکاری همه نهادهای خدمت رسان این کار انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه خواستار تشکیل جلسات هماهنگی و کارگروه گازرسانی در این شهرستان جهت تسریع در اجرای طرح ها شد و بیان کرد: با اجرای مستمر این جلسات، مشکلات مختلف اعم از هماهنگی با سازمان هایی همچون میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی و … و همچنین تامین نقدینگی تا حدود بسیاری برطرف خواهد شد.

جمال نیکویی با بیان اینکه مردم تالش توقعی بجا و درست در زمینه گازرسانی به این شهرستان دارند، گفت: بحمدالله با همراهی مردم و مسئولین تالش تاکنون به ۲۱۸ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار خانوار گازرسانی شده است و درصد برخورداری گاز روستایی تالش به بالای ۹۶ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای صعب العبور و کوهستانی تالش نیز در دست اجراست اظهار کرد: با برخورداری این روستاها از نعمت گاز طبیعی، درصد برخورداری گاز روستایی تالش به ۹۷٫۸ درصد خواهد رسید که این آماری بسیار خوب و در شأن مردم شریف شهرستان تالش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان خواستار ادامه همکاری مناسب نهادهای دولتی تالش برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان شد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین تالش بتوانیم همه روستاهای واجد شرایط را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.