افزایش ۱۲۶ درصدی ورود خودرو به گیلان در تعطیلات عید فطر

مهر گیلان / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به تردد بالغ بر ۴۸۰ خودرو در محورهای استان، گفت: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر سال گذشته، ۱۲۶ درصد افزایش در ورودی استان و ۱۲ درصد افزایش در خروجی استان داشتیم.

غلامعلی نیک فهم ، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین ماه لغایت اول اردیبهشت ماه سال جاری شاهد تردد ۴۸۰ هزار و ۴۳۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۳۱۵ هزار و ۵۶۶ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی مدت مذکور خبر داد و اضافه کرد: همچنین شاهد خروج ۱۶۴ هزار و ۸۶۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر در سال گذشته، ۱۲۶ درصد افزایش در ورودی استان و ۱۲ درصد افزایش در خروجی استان داشتیم.

نیک فهم بیشترین آمار ورودی ها را مربوط به آزادراه قزوین – رشت دانست و متذکر شد: ۱۷۵ هزار و ۱۴۰ دستگاه وسیله نقلیه از این محور وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۳۷ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محورهای مواصلاتی گیلان پر حجم، اما روان است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار ورود خودرو به گیلان نیز مربوط به روز گذشته، اول اردیبهشت ماه است.

  • منبع خبر : ایسنا