مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش زادآوری در گیلان، گفت: وجود قانون جوانی جمعیت همچون حقی که ملائک از سوی خدا بر حضرت ابراهیم علیه‌السلام امر کردند، حق است و باید برای خروج از چاله جمعیتی این اتفاق خوب، رقم بخورد.

مهر گیلان / حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در همایش روز ماما در سالن همایش مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) با اشاره به اهمیت فرزندآوری، اظهار کرد: فرزندآوری آنقدر اهمیت دارد که پیامبران از جمله حضرت ابراهیم علیه‌السلام از خداوند برای عطای فرزند، تمنا و دعا می‌کردند.

وی با اشاره به کاهش زادآوری در گیلان، افزود: وجود قانون جوانی جمعیت همچون حقی که ملائک از سوی خدا بر حضرت ابراهیم علیه‌السلام امر کردند، حق است و باید برای خروج از چاله جمعیتی این اتفاق خوب، رقم بخورد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش‌های ماماها در نظام سلامت، گفت: ماندگاری و اصالت، دو ویژگی مهم و برجسته در شغل مامایی است که از دوران  انبیاء تاکنون وجود آن، تغییری نکرده است.